Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Happy New Year


Gott Nytt År! Ännu ett år till ända och starten på ett nytt. Kommer det att bli ett bra år? Vi hoppas verkligen på det! Men om vi ska tro Inka indianerna så kommer världen gå under den 21 december 2012. Vilket med andra ord betyder att vi alla har 355 dagar kvar att leva... btw, skottår i år, vilket är ett stort plus eftersom vi får en dag extra att leva.
Ok, nu är det inte så att jag verkligen tror på det här, jag menar hur många datum för jordens undergång har olika religioner och stammar "kastat ut" och skrämt upp folk med genom tiderna?? But then again, en gång kanske spådomen slår in... eller?
Just in case, let´s make every day special.

Hoppas ni har en bra start på det nya året? Själv kommer jag skriva 2011 på alla papper, dokument osv ända in i mars innan min hjärna registrerat att det faktiskt är 2012 :)





Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0