Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I still want to drown when ever you leave, please teach me gently how to breathe


Viggo, this gorgeous creature looks ready for a power-walk :)



Nu har jag läst ut Firman av John Grisham. Jag måste vara helt ärlig och säga att första halvan av boken var så mycket bättre än andra halvan och framförallt slutet, som för mig personligen var lite av en flopp. Fast å andra sidan, även om jag hade önskat mig ett annorluna slut så var det helt igenom en bra och läsvärd bok :)

Nu ska jag börja ta mig igenom alla Charles Dickens verk. De flesta av dem har jag redan läst i mellan- och högstadiet, och sett BBC´s serier, but you can´t get enough of Dickens now can you??
För ett tag sedan tittade jag på The Mystery of Edwin Drood med Matthew Rhys. En roman som förblev ofullständig, eftersom Dickens avled innan han hann avsluta den, och innan dess tittade jag på Great Expectations med Douglas Booth, som enligt min åsikt är det bästa kostym-dramat hittills, tätt följd av Tess of the d´Uberrvilles med Gemma Arterton. BBC kan sin sak kan jag säga :)

Pickwick-klubben
är den första boken ut för mig, eftersom det också är den romanen som Dickens skrev som 24-åring och som blev hans stora genombrott som författare.
Men först ut är en slovensk klassiker, som alltför länge legat underst i min bokhög.


Lovely words
Postat av: Fotograf Annie

Vilken sötingvovve :)

2012-01-24 @ 16:34:01
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0