Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I know your pain - it´s the same, and I forgive you


Jamen, hur är det nu såhär två timmar innan finaldags i Globen??
- Jag är nervös så in i helvete, vet inte vad jag ska göra med mig själv? Går runt och ler för mig själv hela tiden, har värsta Liseberg i magen och har varit nära att svimma av vid flera tillfällen.
Du kanske skulle lägga dig istället, och skippa finalen, skulle nog vara bra för dina nerver!
- NE-VE-RRRRRRRRRRRR (rätar på ryggen och lägger en hand över hjärtat).
Alltså jag kan inte fatta att du är så nervös... du är väl medveten om att du bara ska titta på.
DU. Ska. INTE. Tävla.
- Du! Ro hit med en papperspåse istället! Det är hög tid att börja hyperventilera...

Ja, ni ser! Den här dagen/kvällen börjar gå lite överstyr...
Det är så många blandade känslor som far runt i min kropp just nu;
Hopp - om att Ulrik Munther vinner... och Ranelid kommer sist, HA-HA!
Glädje - över att Loreen troligtvis kommer att vinna och kamma hem hela ESC senare i vår
Sorg - över att Ulrik Munter inte kommer att vinna + att den här mello-cirkusen kommit till ett slut efter ikväll
Irritation - över att Ranelid tagit sig till final
Ilska - riktad mot Ranelid eller Flinck ifall de får till en bättre placering än Munter eller Loreen... eller t.o.m vinner!


Snackbordet med rosa cake pops kvällen till ära är redo, nu inväntas bara att alle man och en hund tar plats i soffan :) 







Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0