Web Toolbar by Wibiya rosyred -

And when you smile at me it´s not hard to tell...


Har suttit en liten stund nu på morgonen och kollat igenom alla mina monochrome-photos, på jakt efter några stycken som ska skickas in till en tidning - sedan om de publiceras eller inte är en helt annan femma! :)
Vet inte riktigt vilka jag ska välja...
De här tre är dock lite speciella för mig, inte så mycket pga att de skulle vara häftiga eller ens bra för den delen... utan mer för att det ligger tre historier bakom de här och tre härliga minnen för livet :)

Hmmm... den andra bilden nedan till vänster är kanske lite konstig, man ser nog inte vad det är exakt, och hade inte jag tagit den själv hade jag nog inte hellre förstått riktigt vad den föreställer.
Men det är alltså två större buskar som står i vattnet (efter att det varit lite översvämning på g hos oss i december) och dessa två buskar avspeglar sig i det blanka vattnet.
Lite cool är det allt ;)


Lovely words
Postat av: Lotti - galen preggo

riktigt fina kort :)

2012-03-04 @ 14:12:47
URL: http://potti.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0