Web Toolbar by Wibiya rosyred -

When you are caught between hello and goodbye


Hallå där! Och ursäkta min bloggfrånvaro men det har varit lite mycket det senaste.

Och nej då, haha, jag gick inte och grävde ner mig direkt efter finalen i Melodifestivalen i förra veckan eftersom jag skulle ha varit besviken. 
Var fick ni det ifrån, ni facebook-människor??
Tvärtom, kvällen var helt i mitt tycke, och måste också påpeka att helt rätt låt vann och att jag nu kommer att hålla alla tummar på att Loreen tar hem det hela senare i vår. Placeringarna var helt okej, skulle helst vilja byta plats på nr.2 och nr.3, men för att vara helt ärligt så var Dannys show helt fantastiskt. Så ja, han förtjänade en andra plats, helt klart!
Men höjdpunkten var ändå att Ranelid kom sist! Fast nu i efterhand när jag tänkter tillbaka på det, så var hans nummer ganska roligt :) Det gäller bara att få lite distans till den här cirkusen, och så ser man helt annourlunda på saker och ting.

Men som sagt så har det varit lite mycket nu på sista tiden.
Småsaker som plugg, lite jobb, planer inför några projekt i vår och planering av sommaren med allt vad det innebär, framför allt jobb (2/3 av sommaren), träffa kompisar som alla har ledigt samtidigt (ush, helt galet alltså!) och spendera tid vid Adriatiska havet och åka iväg på diverse utflykter (1/3 av sommaren)!

Ha det gött hörrni, jobbar en del nu framöver så det kanske bli lite bloggpauser då och då!


Fiesa, Slovenien.

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0